Hoe wijzig ik mijn basisgegevens?

Energie leveren - Aanmelden of overstappen

Bij ZutphenEnergie krijgt iedere klant zijn eigen Online Omgeving. Je kunt hier gemakkelijk je eigen gegevens inzien en wijzigingen. In de toekomst zal het klantportaal verder worden uitgebreid met nieuwe diensten zoals het wijzigen van je voorschotbedrag.

Je kan inloggen via de volgende link: https://portaal.samenom.nl/nc/inloggen/. De inloggegevens heb je van ons per e-mail toegestuurd gekregen.

Zodra je bent ingelogd kan je in de Online Omgeving informatie vinden over je persoonlijke gegevens, meterstanden, termijnbedragen, facturen en geleverde aansluitingen.

  • Persoonlijke gegevens
    Hier kan je je persoonlijke gegevens aanpassen zoals je factuuradres, e-mail of telefoonnummer.
  • Meterstanden
    Hier worden de historische meterstanden getoond die van jou bij ons bekend zijn.
  • Termijnbedrag
    Hier kan je zien wat je maandelijks voor de levering van gas en/of stroom betaalt. Het termijnbedrag is opgebouwd uit alle kosten die maandelijks betaald worden voor de levering van elektriciteit en/of gas, vaste leveringskosten, netbeheerkosten en overheidsheffingen. Je termijnbedrag wijzigen kan door een mailtje te sturen naar contact@zutphenenergie.nl.
  • Facturen
    Hier kunnen reeds verstuurde facturen worden ingezien. Facturen worden getoond vanaf 1 mei 2017.
  • Aansluitingen
    Informatie over de start van de levering van gas en/of stroom en de eventuele einddatum van levering.

Met de lancering van het klantportaal hebben we onze dienstverlening weer verder geoptimaliseerd. Zo kunnen we je nog makkelijker en sneller van dienst zijn.  


<< Terug naar vraag & antwoord

Maak kennis met onze klanten

Ik ben klant, want:

"We willen graag de lokale opwekking van duurzame energie stimuleren."

Nieuwsbrief aanmelden